niedziela, 25 sierpnia 2013

Najlepsze do czyszczenia luster, blatów... bez smug... i bez detergentów ?- wygrywają ściereczki Velvet :)


Witajcie ,

Nikt nie lubi smug, to pewne. Drażnią, a gdy dom jest zrobiony na wysoki połysk - można dostać hocka klocka latając ze ściereczkami i co raz to nowymi produktami - reklamowanymi jako hit hitow do tego typu zadań.

Ja jednak znalazłam coś, co zawładnęło mym sercem - używam namiętnie i jeszcze nigdy mnie nie zawiodło.

Mowa o 

Ściereczkach VELVET glass&mirror





Ściereczki kupiłam kiedyś przypadkiem, do przetestowania z ciekawości. Zapłacilam za nie ok 8zł w Rossmanie.
W opakowaniu mamy 10 ściereczek (5 niebieskich+5 białych).

Niebieskie przeznaczone są do czyszczenia po uprzednim ich zmoczeniu.
Białe służą do polerowania wcześniej wyczyszczonej powierzchni.




Zapakowane są w bardzo dobry kartonik, który świetnie sprawdza się w przechowywaniu ściereczek.


Ściereczki mają chropowatą ...nie wiem czy to dobrze nazywam - powierzchnię. Dotykając palcem - czuć inną strukturę w widocznych też gołym okiem miejscach.



Jak już wspomniałam - ściereczkę w  kolorze niebieskim namaczamy, i można przystąpić do czyszczenia.


Ja do dzisiejszych testów wzięłam lusterko, które wiecznie jest brudne. Maluję się przy nim, wiecznie dotykam paluchami.

Trudno mi się fotografowało okno czy lustro duże na ścianie- więc prezentacja odbędzie się na małym lusterku.




Różnica jest widoczna gołym okiem.

Przy pomocy tych dwóch ściereczek i wody - czyszczenie powierzchni lustrzanych  jest szybkie i tanie i..ekologiczne :)
Po użyciu ściereczek należy obie przepłukać i pozostawić do wyschnięcia. Będą gotowe do kolejnego użycia.
Jedna para ścierek wystarcza na wiele zastosowań.

Używam ich do :
mycia blatów
luster na ścianie
lusterek
ekranu komputera
parapetów 

A niedługo wprowadzamy się do nowego mieszkania , które wciąż ogarniamy i z racji tego, że większość mebli będzie na połysk, a stół jadalniany będzie szklany- muszę przygotować sobie zapas tych ściereczek.

Znacie ten produkt ?Jak nie, to zachęcam, bo jest naprawdę ciekawy i skuteczny.



3 komentarze:

  1. ciekawa rzecz:) Nie widziałam ich nigdy w żadnym sklepie:) muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, szkoda adresu, jak nic nie publikujesz. Przy okazji polecam swój serwis - prace z marketingu. Warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smugi są bardzo denerwujące, znam temat. Czasami sama czyściłam jedno lustro 10 minut aby dokładnie pozbyć się nieestetycznych linii. Ale teraz wiem, że podstawa to dobry płyn i ścierka też odpowiednia. Na https://ludwikekologiczny.pl/plyn-do-mycia-szyb-i-luster/ można sprawdzić jaki ekologiczny produkt jest przeznaczony do mycia szyb i luster i nie powoduje smug podczas czyszczenia.

    OdpowiedzUsuń